Rakyat Malaysia Mewah dengan Makanan: Satu Sebab Perlu Detox

Friday, December 02, 2016

Assalamualaikum dunia...bangunlah semua!

Dah sarapan ke belum...? Meh nak bebel sikit.

Malaysia ni umpama syurga makanan. Asal berjalan je mesti ada soalan "kat mana makan sedap?" Kita kena risau sebab budaya makan ni semakin menjadi-jadi umpama manusia hidup untuk makan.



Awas ye, makan berlebihan boleh memudaratkan. Sebab tu sunnah Rasulullah berhenti sebelum kenyang. Bila dah terlalu banyak makan, mulalah badan jadi lesu, obes, dan akan mendatangkan sifat M.

Di sinilah perlunya detox. Macam-macam dah bendasing diproses dalam usus tu. Usus tu perlu diselenggara balik.




Detox tu apa? Detox tu proses kita nak singkirkan toksin-toksin dalam badan. Bukan usus je tau kena detox. Banyak lagi organ yang nak kena servis. Bayangkanlah kita mula makan sejak umur 6 bulan sampai hayat kita sekarang, berapa tahun dah organ-organ berkhidmat? Servis setahun sekali je. Tu pun mengelat.

Nak sertai program Detox?  WA nombor di bawah.


#liveamazing
#detoxprogramme
#shakleeeffect
#tsunamishaklee



Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, 
♥NOORASMAH KARIM
♥019-7399253

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram