Liku-liku Kehidupan Seorang SIDPro

Sunday, December 04, 2016

Baru je baca buku ni malam tadi...tapi tak habis semua bab lagi. Jadi SIDPro kena banyak membaca tau. Baca menambah pengetahuan. Tapi kalau baca saja takde praktikal tak jadi apa.



Malam tadi baca tentang bab migrain dan PMS. Kesihatan pun boleh diibaratkan seperti emas. Masa sihat nilah kita banyak nak buat kebaikan. Jangan tunggu dah sakit baru teringat.

Sebab ada sesetengah orang tak ambil 'port' sangat bab kesihatan ni. Asal rasa boleh angkat tangan angkat kaki bagi dia masih sihat le tu. Kalau boleh elakkan kena serangan tiba-tiba, "Encik/Puan menghidap dotdotdot tahap empat". Takpun "Selama ni nampak sihat je dia, tak sangka sekejap je....".

Sebagai SID amat wajar saya menyampaikan tentang kepentingan menjaga kesihatan ni. Jaga kesihatan bukan takat makan suplemen. Perkara pokok ialah mengambil pemakanan yang sihat dan berkhasiat, banyak bersenam, cukup tidur. Bila badan sihat, kita dapat kurangkan kos rawatan sesuatu penyakit. Sebaliknya dapat melabur ke arah membeli makanan yang baik-baik, beli suplemen ke, daftar Shaklee ke.

#liveamazing
#shakleeeffect
#landmarkstudy
#tsunamishaklee


Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, ♥NOORASMAH KARIM ♥019-7399253

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram