Anak-anak Gen Y dan Z Memerlukan Suplemen

Wednesday, December 07, 2016

Anak-anak patut kena bagi suplemen.
Zaman mereka nak membesar ni banyak cabarannya.



Faktor persekitaran. Dah tak macam zaman mak ayah kita. Dulu mana ada sangat kilang-kilang. Pencemaran pun kurang. Tengok je la masalah air di Selangor. Takkan nak bagi anak minum air tercemar. Sebab tu di rumah nak kena ada penapis air.




Tak mampu beli yang mahal beli yang ekonomi macam penapis air Shaklee. Lagi mudah nak guna, nak bawa ke mana-mana pun boleh. Boleh selenggara sendiri.



Faktor pemakanan. Makanan sekarang pun dah banyak yang GMO, diproses, apatah lagi jenis yang segera.

Faktor gaya hidup. Jenis mak-pak yang bekerja. Keluar subuh balik malam. Anak makan pun tak tentu arah. Hujung minggu riadahnya di kompleks beli belah. Kurang senaman.

Apa yang masuk dalam perut itulah yang akan membentuk peribadi. Kalau elok yang dimakan , elok juga kemenjadiannya.

#jomsihat
#liveamazing


Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, 
♥NOORASMAH KARIM ♥019-7399253

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram