Set Hamil Shaklee Beri Kecergasan buat Ibu Berdikari

Tuesday, November 29, 2016

Sekali terjebak, dah tak menoleh yang lain. Rentetan peristiwa bermula ketika hamil anak ketiga. Bermula episod hidup berdikari.



Bukan apa dulu kemain mengada tinggal dengan mak, balik kerja mak dah siap masak, anak dah mandi dah makan..wah kemain lagi. Siap boleh tidur dulu. Bila fikir-fikir tak boleh berterusan begini. Kesian mak ayah. Ini masanya untuk berehat-rehat melakukan aktiviti masa lapang mereka.

Bermula dengan Shaklee, beli dari kawan sekuliah. Masa tu hamil trimester ketiga. Terasa lebih cergas dan segar. Masa bersalin pun teruskan lagi dengan set tu ( jimat sampai guna masa pantang). Sampai orang tegur, tak macam orang dalam pantang (Alhamdulillah). Rasa banyak manfaat Shaklee terus sain jadi ahli. Nak jadi ahli pasal dapat harga lagi murah je.

Mula terikut-ikut tengok orang jual Shaklee macam best je. Daripada niat ikut-ikut tu lama-lama jatuh cinta. Biarlah orang kata susah ke mahal ke. Pergi seminar, bengkel yang dianjurkan rasa wahhh memang aku kena tolong orang-orang sekeliling aku ni. Sekurang-kurangnya aku dah sampaikan apa yang aku nak bagitau. Terpulang atas mereka. Penolakan itu biasa. Kesedaran datang pun dengan kuasa Allah yang menjentik hati manusia.



Pernah disuakan dengan produk lain, tapi hati ni tetap teguh pada jenama yang satu ni. Sebab dah tau kandungannya, syarikatnya, kajiannya, manfaat untuk ahlinya. Beruntung mereka yang dah puluhan tahun mengamalkan produk ni.


#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing

Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, 
♥NOORASMAH KARIM
♥019-7399253

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram