Suami Akhirnya Tewas Kepada Isteri Dengan Kuasa Kasih Sayang

Thursday, December 24, 2015

PENGEDAR SHAKLEE AMPANG |
 Asma El Kareem| 
Trusted Independent Distributor | 019-7399253



Suami Tak Suka Suplemen

Adakah suami-suami anda semua mengambil suplemen?

Jika, YA syabas diucapkan. Suami saya pula sampai kena suapkan dalam mulut baru nak telan. Kalau nak ambil sendiri memang TIDAK lah jawapannya.

Malas Nak Telan

Lelaki ni maaf cakaplah memang ada egonya. Rasa diri tu macam gagah sangat je. Selagi tak sakit, selagi itulah takde istilah ubat dalam hidupnya.

Tapi kita sebagai isteri kena main peranan sikit. Suami kita kan ketua kita. Ketua mesti dijaga juga. Bukan ketua je kena jaga anak buah.Walaupun kita bekerja sekalipun, kita tetap memasak untuk keluarga kita, menyediakan bekal untuk ahli keluarga kita, kan?



Memang leceh bagi mereka dengan alasan-alasan seperti "banyak sangat nak telanlah", "masih sihatlah", "tak gemuklah" dan macam-macam lagi untuk mengelak. Mungkin pada mulanya kita sebagai isteri rasa sukar kerana perlu menyediakan suplemen untuk mereka, hingga perlu menyuakan ke dalam mulut, bawakan bekalan suplemen ke tempat kerja suami, kena telefon mengingatkan suami waktu untuk mengambil suplemen di tempat kerja dan macam-macam lagi yang dianggap remeh.

Namun, buatlah demi kepentingan kesihatan yang berpanjangan. Pengambilan suplemen adalah tambahan kepada tubuh untuk melengkapi nutrisi yang tidak dapat ditampung melalui sumber makanan kita.  

Tonton Klip Pendek ini yang mana akhirnya suami tewas dengan kuasa kasih sayang isterinya



Bagaimana? Dah tonton klip tersebut?
Semoga kita mengambil iktibar daripada kisah mereka. Tidak perlu tunggu hingga keadaan menjadi teruk barulah kita hendak cari jalan penyelesaian. Syukur alhamdulillah dengan izinNya si suami kembali sihat. Fikirkan juga masa depan keluarga apabila tonggak tiada

Mulakan dari awal kerana "pencegahan itu lebih baik daripada merawat"



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ** 

Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui: 
♥NOORASMAH KARIM ♥SMS/WhatsApp :019-7399253  

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram