Rahsia Kurangkan Senggugut Macam Nak Patah Pinggang

Thursday, December 24, 2015

PENGEDAR SHAKLEE AMPANG|Asma El Kareem |Trusted Independent Distributor |
 019-7399253 


Berita Baik Untuk Anda yang Mengalami Senggugut Tegar



Untung akak ni tak pernah kena senggugut. Tapi bila dah kena, pinggang macam nak patah dua!!

Dah tau Rahsia Nak Kurangkan Senggugut, kan?



Patutlah masa sekolah dulu, seorang kawan ni sampai menangis-nangis. Tak tahu nak buat macam mana, tengok aje.
Rupa-rupanya sakit macam nak beranak gitu.
Kalau ada kawan-kawan ke anak buah ke orang bawahan ke orang atasan ke yang ada kes senggugut ni kalau kerap MC jangan marah dia. Kalau isteri yang di rumah janganlah suami mudah-mudah je cop si isteri tu pemalas. Memang tak tertanggung sakit kalau dah kena senggugut ni. Dia pun tak minta nak kena senggugut.

Belikan aje Set Senggugut untuk dia. Buatkan stok banyak-banyak agar waktu datang bulan tu tidaklah sampai kena marah-marah. Sebab orang yang ada senggugut ni tak kena gaya asyik 'moody' je.



Dah tengok video tu kan? Jangan tunggu lagi order sekarang untuk yang tersayang





** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥NOORASMAH KARIM
♥SMS/WhatsApp :019-7399253  

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram