Rahsia Wanita Hebat Yang Suami Perlu Tahu

Wednesday, March 18, 2015

PENGEDAR SHAKLEE AMPANG Asma El Kareem | Trusted Independent Distributor | 019-7399253 | 014-2069522

Assalamualaikum buat pembaca IS.. Lama tak kemaskini blog..bersawang-sawang jadinya..semoga anda semua berada dalam lindungan rahmat Allah hendaknya.

Alhamdulillah.. Dapat juga mencoret sedikit untuk entri kali ini tentang rahsia wanita yang bergelar isteri. Tidak kira anda suri rumah atau anda bekerjaya..anda sememangnya wanita hebat!!

Untunglah kalau dapat suami rajin bagi isteri yang bekerja malah plus point bagi isteri yang merupakan 'domestic engineer' a.k.a surirumah..



Kuasa Allah menjadikan lelaki dan wanita dengan kudrat yang berbeza-beza.. Bersyukurlah kita dijadikan sebagai wanita..alhamdulillah. Istimewanya makhluk bernama wanita ni Allah jadikan kerana boleh mengandung dan melahirkan. Lihat saja ibu-ibu tunggal yang mampu menjaga, membesarkan anak-anak yang ramai hingga menjadi insan berjaya. IS memang kagum dengan ibu tunggal ni.



Ibu-ibu yang kerap ditinggalkan suami atas sebab tugasan luar juga pasti merasai apa yang IS rasa. Istilah zaman ini dipanggil PJJ. Bagi yang bekerjaya tentulah lebih besar cabarannya. Lagi pula menjaga anak-anak bersendirian. Kadangkala terasa macam 'tarzan' di rumah sendiri.



Jangan berasa kita bersendirian bila itu berlaku kepada kita. Sebaliknya, kita wajib meletakkan kebergantungan kita kepada Allah. Yakin bahawa setiap kesusahan itu akan ada kesenangan. Lalui masa yang ada ini dengan penuh rasa syukur.

Jom tonton video pendek khas untuk ibu-ibu yang rasa down tatkala perlu melalui semuanya bersendirian.





Kenapa Emak Yg Sibuk Jaga Anak Pun Mampu Buat Bisnes. from iReach HD on Vimeo.

Dah tonton video di atas??

Istimewanya wanita ni sebab boleh multitasking manakala lelaki lebih fokus terhadap sesuatu perkara. Sebab itulah Allah jadikan wanita ni komplementari dengan lelaki.

Pengalaman bila cik abang balik hujung minggu, memang bab basuh baju IS sangat respek. Bakul penuh je automatik campak ke mesin. Tapi takat tu je lah. Bila nak sidai ke nak melipat ke, OMG!! Takpelah, biar sayang je yang buat. Sebab tu juga wanita terutama yang bekerja di rumah kini boleh menambah pendapatan sampingan tanpa kerja rumah tangga terabai, hebat kan?? Inikan pula yang makan gaji macam IS ni pun buat bisnes online je.

Tak kisah la pun kalau suami isteri duduk serumah atau jarak jauh sekalipun, masing-masing empunya tanggungjawab yang wajib ditunaikan. Ibarat kata pepatah,"sepakat membawa berkat".




** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **



Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥NOORASMAH KARIM
♥Contact :019-7399253

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram