Testimoni Collagen Shaklee Powder buat Anda Ngeri nak Cucuk Jarum

Saturday, December 13, 2014

PENGEDAR SHAKLEE AMPANG Asma El Kareem|Trusted Independent Distributor |
019-7399253 |



Jarum!!!! Tengok je pun ngeri..alang cucuk di lengan pun terasa sakit inikan pula cucuk di muka..tapi bagi yang bersemangat nak cantik dengan suntikan tu memang sangat tabah hati. Tapi kalau yang tabah hati dan hasilnya seperti gambar di bawah ini??




Kesian kan..? Sebab itu kena beringat dan bersyukur setiap kurniaan Allah. Nak cantik kena cantikkan yang dalam dulu. Cantik dalaman menyerlahkan cantik luaran.

Sebagai orang Islam dah tentu perintah-perintah agama wajib dilakukan dengan penuh taat. Ditambah pula dengan amalan-amalan rohani. Berwuduk dan membasahi lidah mengingati Pencipta menambahkan lagi kecantikan pada diri.

Ditambah lagi dengan pengambilan suplemen kesihatan. Shaklee Collagen Powder ialah langkah terbaik untuk mengelakkan daripada sakit akibat jarum suntikan. Tak percaya tak mengapa. Lihat dan baca testimoni mereka yang telah mengamalkan SCP.







Bulan ni sahaja promosi Collagen Powder. Rebut stok setahun anda!!  Jangan menyesal!!

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥NOORASMAH KARIM
♥Contact :019-7399253

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram