Petua Pudarkan Pigmentasi: Tampil Lebih Yakin Wajah Lebih Segar

Friday, December 05, 2014

PENGEDAR SHAKLEE AMPANG Asma El Kareem | Trusted Independent Distributor | 019-7399253 | 014-2069522

Salam sayang,

Masalah Jeragat atau Pigmentasi?? 

Kalau balik kampung je mesti ibu tanya, "Kak, cuba kau tengok pipi ibu ni..makin gelap tak??"
Dengan terus terang ku berkata, "Ye lah,bu".

Ini ibu saya sebelum mengamalkan Vivix ( Gambar selepas mengamalkan Vivix belum diambil.. Hehehe..)

Itu persoalan yang sering dituju kepadaku sebelum mendaftar keahlian Shaklee. Alhamdulillah berkat buat Shaklee dengan hasil tunjuk ajar mentor Shakleeku dapatlah bekalkan ibu dengan Vivix. Sebelum ni, cuma mampu bagi Ostematrix dengan Omega Guard je. Masuk ni dah botol ketiga ibu amalkan Vivix.

Punca pigmentasi atau jeragat


Ibu memang bermasalah pigmentasi atau jeragat selepas melahirkan aku. Sebabnya ibu mula mengambil pil perancang. Sedia maklum pil perancang kan ada hormon. Secara tidak langsung menjadi punca pigmentasi. Faktor lain seperti terdedah kepada sinaran UV dan penggunaan kosmetik yang tidak sesuai. 

Ibu pun risau juga masalah pigmentasinya itu dan mencuba pelbagai jenis kosmetik namun tidak berjaya malah makin teruk. Masa tinggal dengan ibu dulu memang nampak ibu rasa terganggu dengan masalah itu dan menjadi kurang keyakinan diri. Ibu sering juga membandingkan diri dengan kawan-kawan yang lain.

Sehinggalah pada awal tahun ini, ada rezeki dapat hadiahkan ibu sebotol Vivix. Mulanya minta kongsi dengan ayah sebab ayah ada diabetis dan perokok tegar. Namun, hasil tidak berjaya. Jadi ibu saja yang minum sirap merah pekat tu.

Ibu sangat berjimat minum Vivix tu sebab dia kata mahal. Ya Allah..apalah sangat harga sebotol tu nak banding jasa beliau yang telah besarkan aku sampai aku mampu belikan dia Vivix. Setakat RM475 ( jadi ahli gila murah!!!) aku cakap dengan ibu duit boleh diusahakan. Kesihatan tu nikmat yang kena syukur dan jaga.

Masa balik cuti bulan 9 hari tu, ibu tanya lagi, "Kak, cuba tengok muka ibu. Ada beza tak??"

Yang aku nampak wajah ibu nampak lebih segar. Aku pulak yang tak perasan jeragat ibu semakin pudar. Alhamdulillah.. Ibu puas hati dengan hasil Vivix. Lepas ni cadang nak hadiahkan Collagen untuk ibu pula. Kasi tiptop lagi. Moga-moga ada rezeki ibu di hujung tahun nak dapat Collagen Shaklee.

Langkah mengurangkan risiko pigmentasi 

Jadi, pembaca semua..kita yang muda ni kena la mula dari sekarang. Penjagaan kulit wajah penting. Khusus bagi mereka yang gemar bersolek pastikan anda menanggalkan solekan hingga betul-betul bersih. Yang kerap terdedah kepada cahaya matahari gunakan 'sunblock' untuk menghindar sinaran UV meresap ke dalam kulit. Serta pastikan kosmetik yang digunakan benar-benar selamat dan berkualiti.



Lagi testimoni menggiurkan untuk masalah pigmentasi

Credit : Mychildgenius







Bagi anda yang ingin mendapatkan HARGA AHLI Klik CARA JADI AHLI SECARA PERCUMA dan DAFTAR SHAKLEE dengan segera! 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥NOORASMAH KARIM
♥Contact :019-7399253
♥FB Page: Ibusrikandi
♥Email : nash_gal@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram