Akhirnya Tercapai Juga Misi Ke Big Badwolf BookFair

Sunday, December 21, 2014

PENGEDAR SHAKLEE AMPANG Asma El Kareem | Trusted Independent Distributor |
 019-7399253

Salam sayang..
Hari ni nak kongsi cerita pasal Big Badwolf. Waktu belajar di UKM tak pernah sibuk pun nak ke pameran tu. Alhamdulillah akhirnya berpeluang juga ke situ. Rezeki baby.

Memang dah lama juga tak ke pameran buku sebegini. Pergi pun dah malam. Disebabkan sambutan yang menggalakkan, waktu pameran dilanjutkan hingga jam 12 malam. Mujur dilanjutkan ; adalah masa nak belek- belek buku.

Rambang mata dibuatnya tengok buku banyak-banyak tu. Belikan buku untuk anak-anak je dan sedikit buku ilmu tentang bisnes kuborong. Penghargaan untuk cik abang yang sangat bersabar melayani kerenahku.

Tinggal beberapa hari je sebelum sesi persekolahan 2015 bermula. Masa yang ada ni jangan disia-siakan dan dimanfaatkan sebaik-baiknya untuk mengatur perancangan tahun hadapan. Sasaran 2014 pun banyak juga yang belum dicapai.

Semoga hari-hari mendatang lebih baik daripada yang sudah berlalu. In sha allah.






 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥NOORASMAH KARIM
♥Contact :019-7399253

You Might Also Like

1 comments

  1. Alahai Asma .....seronoknyerr boleh pegi..kalau tahu saya kirim buku ngan Asma.....ye la sy tak berkesempatan nak datang....huhuhu....sedih tak leh grab buku....😭😭

    ReplyDelete

Apa Kata Anda

Instagram