7 Testimoni Collagen Powder Buat Wanita Gebu Tidak Percaya

Tuesday, December 16, 2014


PENGEDAR SHAKLEE AMPANG Asma El Kareem| Trusted Independent Distributor |
019-7399253 |

 Salam sayang buat gojes-gojes yang gebu-gebas!!

Tak tahu lah kenapa rasa berkobar-kobar je nak berkongsi pasal Collagen Powder ni. Rasa tertekan sebab jualan sampai hujung bulan ni je..tahun depan tak jual sekejap..dia punya sekejap tu makan masa jugak 9 ke 12 bulan..

Masa bulan puasa hari tu memang dah mula amal Collagen..tup..tup mengandung pula time 1 syawal tu. Collagen ni tak digalakkan ambil masa mengandung sebab dia ada herba dalam kandungannya. Tapi waktu menyusu kalau nak cuba tu atas risiko sendiri. Sejauh pemerhatian dan perkongsian dilihat amalan Collagen waktu menyusu ni digalakkan apabila bayi telah berumur 6 bulan ke atas sebab waktu tu baby dah mula diperkenalkan dengan makanan pejal.

Collagen Powder ni memanglah mahal bagi sesetengah orang. Tapi kesan dia cepat ya amat!! Kena ingat ye wanita-wanita gebu!! Sebelum ambil apa-apa suplemen kena detoks badan dulu supaya vitamin-vitamin yang diambil dapat diserap dengan baik dan menghasilkan kesan yang optimum.

Rasa tak sabar pula nak minum Collagen bila baca testimoni-testimoni yang buat semua wanita gebu tak percaya!!

7 testimoni buat Wanita Gebu Tidak Percaya!!!

Testimoni Collagen untuk tumit merekah
Testimoni Collagen umpama milk booster

Testimoni Collagen Shaklee untuk gatal-gatal

testimoni Collagen Shaklee untuk kulit cantik

Testimoni Collagen untuk Lingkaran Gelap dan kekeringan

Testimoni Collagen untuk jeragat

Testimoni Collagen untuk Rambut gugur


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥NOORASMAH KARIM
♥Contact :019-7399253


You Might Also Like

8 comments

  1. Terbaiklah collagen powder..rugi x grab time promosi ni..

    ReplyDelete
  2. Memang dah lama aim collagen powder ni. Maklumlah memang banyak khasiatnya. Akan grab sebelum promosi berakhir.
    6 Kebaikan ESP Yang Buat Hati Tertawan

    ReplyDelete
  3. ish..selagi tak cuba sendiri memang tak percaya. Tak sabar nie nak cuba..

    JommSihatDanCantik -> ASAL STRESS JERR MAKAN!

    ReplyDelete
  4. Teruja lah pula nak cuba collagen ni bila baca banyak testimoni yang sudah dapat kulit yang cantik...

    pengakuan eksklusif seorang wanita tersalah mengambil produk yang mengandungi bahan kimia

    ReplyDelete
  5. Keberkesanan Collagen Shaklee memnag tak boleh disangkal..

    Cara Nak Kurus

    ReplyDelete
  6. jgn cuba-cuba aja, buat stok terus...nanti cuba2 jadi suka, pastu out of stock setahun, merana la..saya pun dah jatuh cinta abis, tgh merana memikirkan kemungkinan putus stok hahaha

    ReplyDelete

Apa Kata Anda

Instagram