Water Pitcher Penapis Air Paling Bajet

Tuesday, October 28, 2014

PENGEDAR SHAKLEE SEREMBAN Asma El Kareem | Trusted Independent Distributor | 019-7399253 | 014-2069522

Salam sayang,
Apa khabar semua?
Entri kali ni pula khusus untuk anda yang masih tercari-cari penapis air yang paling bajet. Air di Malaysia ni pun dah mula tercemar nak-nak kalau yang duduk di bandar-bandar. Lainlah kalau di kampung atau pun yang dekat dengan kawasan gunung, sumber airnya masih lagi bersih.

Sekarang banyak pilihan penapis air mengikut lingkungan bajet anda. Yang mahal, sederhana dan murah pun ada. Kalau mahal tu ada komitmen bulanan. Tapi dalam tempoh itu ada tukang servis yang datang ikut jadual berkhidmat menyelenggara penapis tersebut. Tamat tempoh komitmen, kita perlu bayar sejumlah tertentu untuk memanggil tukar servis untuk membuat penyelenggaraan. Bagi yang jenis berpindah randah memang gedabak la nak mengangkut penapis air tu.

Ada sesetengah pula sukakan yang murah. Mesin penapis yang masuk duit syiling tu!! Dulu pernah juga guna masa zaman U. Pasal nak bawak stok air mineral 5 liter tu memang la azab!! Tu yang guna mesin penapis syiling tu.  Sekarang ni mesin tu dah dipasang di kedai-kedai runcit. Makin berkembang! Tapi yang menggusarkan ialah macam tak pernah nampak penyelenggaraan dibuat pada mesin tu. Tak tau lah kalau dia buat tengah-tengah malam ke atau buat waktu siang tapi mungkin tak perasan. Faktor kebersihan tu tak pasti dijamin ke tidak.

Bila dah join Shaklee ni baru tau ada penapis bajet Water Pitcher. Rupa macam jag air elektrik cuma tiada wayar je. Tapi masa zaman U dulu pun rasanya belum dipasarkan lagi. Untung la budak-budak U zaman sekarang boleh miliki penapis air bajet ni.

Nak tau lanjut pasal water pitcher ni boleh baca tentang Water Pitcher Jimat.

Water Pitcher Selamat dan Mudah Dibawa!!!



Bagi anda yang ingin mendapatkan HARGA AHLI Klik CARA JADI AHLI SECARA PERCUMA dan DAFTAR SHAKLEE dengan segera!


 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **


 Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥Shaklee ID 964127
♥NOORASMAH KARIM
♥Contact :019-7399253
♥SMS/WhatsApp : 014-2069522
♥FB Page:
Ibusrikandi
Pengedar Vitamin Seremban 
♥Email : nash_gal@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram