Rahsia Serbuk Ajaib Shaklee Naikkan Seri Wajah

Friday, October 17, 2014

PENGEDAR SHAKLEE SEREMBAN Asma El Kareem | Trusted Independent Distributor | 019-7399253 | 014-2069522

Serbuk Ajaib Shaklee?? 

Salam sayang buat semua. Pasti ada yang tertanya-tanya Shaklee ada serbuk Ajaib? Zam Zam Ala kazam!! Hehehe..rileks aje..takde la kata ajaib tapi memang kesannya FUIYOO!!! Phewittt!!!

Tapi apa DIA??
Haa nak citer pasal Collagen Powder la..Sekarang kan dah macam cendawan lepas hujan produk-produk Collagen ni. Jadi, bila nak cuba Apa-apa produk kolagen pun kena kaji dulu. Boleh baca Tips Memilih Produk Kolagen.
Molekul ringan
collagen Shaklee sangat ringan mudah diserap

Kandungan Collagen Powder yang Menyebabkan Kulit Cantik Cun Melecun 

Kandungan utama kolagen Shaklee ialah ekstrak sisik ikan merah. Ikan merah ni tinggalnya di laut dalam. Keadaan kedalaman laut itu adalah bertekanan tinggi. Jadi, ikan-ikan pun jenis yang tertentu sahaja yang mampu berenang sedalam itu termasuklah ikan merah. Makanya, ikan yang mampu hidup di kawasan ini merupakan jenis yang tahan lasak. Ikan ini juga bebas daripada sebarang bahan pencemar. Sebab itu Shaklee memilih sumber yang terbaik untuk penghasilan produknya yang terbukti berkesan. Kolagen dari ekstrak ikan merah ini berfungsi memberikan kesan elastin iaitu untuk mengekalkan keanjalan kulit.

Bahan-bahan lain dalam Collagen Powder dan fungsinya :


  • Ekstrak kerang-kerangan yang mengandungi glukosamina bertindak sebagai pelincir bagi sendi, memberi kelembapan mata dan melegakan ketidakselesaan pada mata.
  • Ekstrak biji Camellia japonica mengandungi isoflavones dan asid oleik berfungsi untuk membekalkan nutrisi dan untuk penghidratan. 
  • Ekstrak pfaffia bertindak dalam merawat rambut gugur, menstabilkan hormon dan meningkatkan tenaga. 
  • Lactobacillusacidophilus membantu meningkatkan penyerapan kolagen. 
  • Vitamin C merangsang sintesis kolagen dan menentang radikal bebas. 
  • Vitamin B berfungsi membekalkan tenaga dalam proses penghasilan kolagen tubuh.

Testimoni Pengguna Collagen 



kulit tangan lebih halus
Kulit tangan lebih lembut 
faedah collagen kepada tubuh
Kesan Collagen Shaklee

Apa yang anda dapat jika mengamalkan Collagen Powder?? 

  • Mengecilkan liang pori, kedutan dan garis halus
  • Kulit lebih lembap 
  • Kulit lebih Anjal
  • Menghaluskan dan melembutkan kulit 
  • Menguatkan kuku, rambut menjadi lebih tebal dan Bersinar
  • Mengurangkan jeragat,pigmentasi dan menjadikan tona kulit lebih sekata.
  • Menegangkan dan menganjalkan payudara

Bagi anda yang ingin mendapatkan HARGA AHLI Klik CARA JADI AHLI SECARA PERCUMA dan DAFTAR SHAKLEE dengan segera!

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

 Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥Shaklee ID 964127
♥NOORASMAH KARIM
♥Contact :019-7399253
♥SMS/WhatsApp : 014-2069522
♥FB Page:
Ibusrikandi
Pengedar Vitamin Seremban 
♥Email : nash_gal@yahoo.com

You Might Also Like

2 comments

  1. collagen powder shaklee memang terbaik untuk kulit dan membuat awet muda.Jika anda ada masalah dengan kulit anda...amalkan lah collage powder....pasti puas hati.

    ReplyDelete
  2. Collegen powder memang terbaik dalam mengatasi masalah kulit.

    ReplyDelete

Apa Kata Anda

Instagram