Sihat Cantik Muda dengan Collagen Shaklee

Thursday, September 25, 2014



PENGEDAR SHAKLEE SEREMBAN Asma El Kareem | Trusted Independent Distributor | 019-7399253 | 014-2069522

Assalamualaikum.. Nak buat pengumuman!!
Tempoh nak borong Collagen tinggal 5 hari saja lagi. Rugilah kalau kakak-kakak yang dah pernah cuba Collagen tak pakat borong!!  Beli sekotak RM298. Beli 6 kotak dapat percuma 1 kotak bernilai Rm298. Pergh!!  Mak nenek untung. Dah la tu dapat percuma keahlian lagi. jimat lagi RM75!!! Dan pada bulan berikut akan dibayar bonus cash RMXXX. Takkan tak best jugak kot.

Dah la tu. Mereka yang bijak tahu cara nak pilih kolagen yang betul! Harga eksklusif untuk kesan yang eksklusif. Collagen yang bermolekul rendah dan sangat mudah diserap menjadikan kulit nampak lebih muda dan lebih anjal.


Lagi satu collagen ini sangat mudah dibancuh dan lebih selamat diambil secara oral. Untuk kurangkan bau, collagen boleh dibancuh dengan jus kegemaran. Dan untuk kesan yang lebih dramatik, ambil 1/4 peket dan bancuh untuk dijadikan sebagai masker.


Awas, jangan lupa kolagen tubuh menyusut bila usia meningkat. Sayangi diri kita. Jangan kufur nikmat. Kalau emas kat tangan tu boleh beli beribu-ribu, apalah sangat nilai ratusan untuk mengekalkan nikmat sihat dan cantik yang Allah beri!!

Jom pakat borong sementara masih ada masa!

Bagi anda yang ingin mendapatkan HARGA AHLI Klik CARA JADI AHLI SECARA PERCUMA dan DAFTAR SHAKLEE dengan segera!



 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

 Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥Shaklee ID 964127
♥NOORASMAH KARIM
♥Contact :019-7399253
♥SMS/WhatsApp : 014-2069522
♥FB Page:
Ibusrikandi
Pengedar Vitamin Seremban 
♥Email : nash_gal@yahoo.com

You Might Also Like

1 comments

  1. nak pilih Collagen ni bukan boleh sekadar pilih kan.. Kene betul-betul yang selamat..Collagen Shaklee selamat dan berkesan. Dan yang paling best dah buat ujian klinikal terhadap penggunaan Collagen Shaklee selama 8 minggu berturut-turut akan memberikan kesan yang ketara sekaligus membuktikan yang ianya berkesan! ^_^

    ReplyDelete

Apa Kata Anda

Instagram