Sembelit Ketika Hamil: Lega dengan bantuan Ostematrix

Friday, September 12, 2014

PENGEDAR SHAKLEE SEREMBAN Asma El Kareem | Trusted Independent Distributor | 019-7399253 | 014-2069522


Salam sayang...petang-petang hujan tadi terimbau kenangan lalu sewaktu hamil anak sulung. Pengalaman pun tak banyak. Harap pada buku dan majalah je nak dapat maklumat. Masa tu tak pasang internet. Broadband pun belum ada.

Memang seriau la kalau sampai tiga hari tak membuang. Azabnye..pergi klinik misi nasihat banyak minum air, makan buah betik, pisang. Ibu ajar amik satu sudu besar Sunquick oren, minum terus perlahan-lahan. Tak pun makan sup sawi. Boleh lah jugak petua tu tapi macam lambat kesan dia. Trauma pula rasanya.

Sejak kenal Ostematrix Shaklee, terus jatuh cinta. Apa taknya, telan 2 biji pagi dan 2 biji malam, bila pagi tu memang lancar nak membuang. Malam- malam pula memang nyaman waktu tidur. Kenal pun masa pantang anak ketiga. Hehehe..jadi hamil kali ni jadi ujikaji la Ostematrix ni. Memang tersangatlah membantu untuk urusan perkumuhan. Baca bagaimana ostematrix melegakan sembelit.

Selain masalah sembelit,  ostematrix juga membantu membekalkan kalsium kepada ibu hamil untuk menampung keperluan untuk kandungannya.  Selain itu, ostematrix ternyata memberikan rasa nyaman sewaktu tidur malam dan berupaya bangkit dengan segar.

Selain wanita hamil, ostematrix juga sesuai diamalkan oleh ibu yang menyusukan anak. Tubuh yang kekurangan kalsium hanya mengundang risiko kepada masalah reput tulang.

Nak cuba ostematrix?  Klik di sini untuk beli sendiri.  Atau dapatkan set hamil untuk keperluan nutrien yang terbaik.

Bagi anda yang ingin mendapatkan HARGA AHLI Klik CARA JADI AHLI SECARA PERCUMA dan DAFTAR SHAKLEE dengan segera!


 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥Shaklee ID 964127
♥NOORASMAH KARIM
♥Contact :019-7399253
♥SMS/WhatsApp : 014-2069522
♥FB Page:
Ibusrikandi
Pengedar Vitamin Seremban 
♥Email : nash_gal@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram