Seronoknya Jadi Pengedar Vitamin Shaklee

Tuesday, September 23, 2014

PENGEDAR SHAKLEE SEREMBAN Asma El Kareem | Trusted Independent Distributor | 019-7399253 | 014-2069522

Assalamualaikum buat pembaca tersayang.
Seronok dan bersyukur hari ni kerana hujan turun. Alhamdulillah, rahmat Allah. Dek kerana itu, dapat seorang pelanggan yang inginkan set hamil bajet. Pelanggan ni mengalami alahan yang sederhana teruk. Jadi, cadangan untuknya tak lain tak bukan Peppermint Ginger Plus dan Bcomplex. Oleh itu, dengan gigihnya selepas tamat waktu kerja Kubergegas pulang ke rumah dan mengambil anak-anak di rumah pengasuh. Sampai di rumah, kubersiap-siap dan membungkus vitamin yang diperlukan. Dengan langkah Bismillah kumula menghidupkan enjin kereta dan menuju ke destinasi iaitu Sendayan. Alamak sendayan!! Setakat tinggal di Senawang belum pernah ku COD sejauh itu. Sebab niat nak bantu kugagahi jua. GPS kusetkan ke destinasi.

Oh, tak lah jauh pun 30 minit perjalanan dari Senawang.. Ok la pada waktu siang.. Kalau malam tak rela kupujuk ( macam lagu Spider pulop). Sebabkan terlaju sedikit,  kuterlajak masuk simpang. Jenuh kuturuti arahan akak GPS tu. Sesat! Tapi itu tidak mematahkan semangatku untuk memastikan vitamin itu selamat sampai ke tangan tuannya. Jadi kuteruskan jua dan membuat pusingan U. Alhamdulillah kujumpa jua simpang masuk ke kawasan setelah bertanya dengan penduduk setempat. Ramah juga penduduk di taman itu. Syukur.

Akhirnya, sampai juga ke destinasi setelah 15 minit tersasar. Kasihan anak-anakku yang kelaparan itu. Vitamin bertukar tangan berserta Ongkosnya. Sebagai habuan untuk anak-anak yang menemani sepanjang penghantaran, Secret Recipe makan dia!!
Alhamdulillah.. Rezki yang Allah kurniakan kukongsikan dengan anak-anak. Dah sesak-sesak ni ada juga yang masyuk. Tak banyak sikit pun alhamdulillah. Lagi banyak dapat lagi banyak boleh dikongsi!!  Tak gitu?





Sebab itulah kena juga ada pendapatan sampingan. Nak harapkan gaji hujung bulan, alamat turun 2 kilo berat badan..Hahahaa.Modal pun tak besar. RM80 je..bukannya rugi apa pun.Seumur hidup. Tak nak bayar rm80 pun boleh, kumpul belian bernilai RM800 atau lebih atau sekurang-kurangnya 200uv untuk dapat keahlian percuma. Kemudian dapat lagi bonus tunai. Kemudian dapat nikmat sihat. Kemudian dimasukkan ke dalam grup khas untuk pengguna. Kalau nak jana pendapatan,  akan dimasukkan ke dalam grup yang tersangat istimewa.

Jadi apa tunggu lagi?  Bagi anda yang mencari-cari vitamin di sekitar Seremban, boleh hubungi saya dan anda sedia dibantu. Kalau nak jana pendapatan dengan Shaklee, klik sahaja link di bawah.

Baca di sini untuk cara-cara atasi alahan ketika hamil.


Bagi anda yang ingin mendapatkan HARGA AHLI
Klik CARA JADI AHLI SECARA PERCUMA dan DAFTAR SHAKLEE dengan segera!

Ingin jadi Pengedar Shaklee di kawasan anda??

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **


Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥Shaklee ID 964127
♥NOORASMAH KARIM
♥Contact :019-7399253
♥SMS/WhatsApp : 014-2069522
♥FB Page:
Ibusrikandi
Pengedar Vitamin Seremban
♥Email : nash_gal@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram