3 SEBAB COLLAGEN SHAKLEE POWDER POWER MAHAL

Saturday, September 20, 2014

PENGEDAR SHAKLEE SEREMBAN Asma El Kareem | Trusted Independent Distributor | 019-7399253 | 014-2069522

Lagi-lagi Shaklee! Hahaha..apa boleh buat..bila dah jatuh cinta makan tak kenyang- minum mealshakes, tidur tak lena- telan ostematrix,  mandi tak basah- siram dengan air dari Water Pitcher Shaklee!!!

Kali ini nak buat review sedikit pasal harga produk kesihatan yang eksklusif Shaklee selepas Vivix iaitu Shaklee Collagen Powder (SCP) ni. Rasanya kalau tak bagi tau pun ramai je yang dah tau harga SCP. Meh kita selidik sikit apahal la ke mahalnya SCP.
Tapi kalau kita korek-korek sikit, cuba jawab ni nak banding harga dulu la kan. Antara Roles original dengan Rolex pasar malam, mana lagi mahal? Kalau dari segi kualiti mana yang lebih baik? Ketahanan? Fikir-fikir. Kebanyakan orang lebih gemar memikirkan tentang bajet tanpa memikirkan kualiti sesuatu produk. Ibaratnya mereka lebih gemarkan produk pakai buang berbanding produk yang beli sekali mahal tetapi pakai berkali-kali, tahan lama, tahan lasak dan berkesan.

Bunyi macam marah je ye..oh tidak!  Cuma terlebih semangat! Ok,ok jom kita teruskan.

Oh Collagen Shaklee,  apa yang hebat sangat??

  • Collagen Sumber Marine berkualiti tinggi

SCP diekstrak daripada sisik ikan merah yang jauh duduk dalam laut. Jadi, bila dah jauh ke dalam laut tekanan semakin tinggi. Jadi, ikan ni pun selamba berenang-renang di situ. Kalau nak tangkap ikan ni, kena pakai tong gas dan ambil langkah keselamatan. Boleh jadi booom sebab tekanan terlalu tinggi.  Lagipun, ikan-ikan laut dalam ini lagi banyak kandungan kolagen dan khasiat lain kerana bebas bahan pencemar.

  • Collagen dari sumber semulajadi 

Sudah terang lagi bersuluh, bukan Collagen sahaja malah kesemua produk Shaklee berasaskan bahan semulajadi, tiada bahan kimia, bahan pengawet dan perisa tiruan. Malahan kesemuanya dari bahan semulajadi seperti ekstrak sisik ikan merah, ekstrak kerang-kerangan,  ekstrak pfaffia, ekstrak biji benih Camelia japonica,  Lactobacillusacidophilus, vitamin C dan vitamin B.

Istimewa produk Shaklee kerana mempunyai makmal tersendiri untuk menjalankan proses hidrolisis untuk menghasilkan collagen yang bermutu tinggi dan berkesan. Molekul collagen diproses sehingga mencapai saiz paling kecil agar mudah diserap. 

  • Collagen Shaklee membantu bukan sekadar untuk kecantikan 

Testimoni banyak menceritakan tentang keberkesanan collagen dalam mencantikkan kulit wajah, muka nampak cerah, hilang kedut tapi ada juga yang berjaya menguatkan rambut, bibir lembap dan susu ibu melimpah ruah. Alhamdulillah.  Ini jelas menunjukkan bahawa collagen shaklee memang terbaik dari laut!!

Jadi apa tunggu lagi sementara promosi September beli 6 kotak percuma 1 kotak! Dapat keahlian percuma dan bonus cash dan lagi dan lagi!!

Harga asal RM298..jadi jangan tunggu lama-lama!! Berkedut muka!!


 Bagi anda yang ingin mendapatkan HARGA AHLI Klik CARA JADI AHLI SECARA PERCUMA dan DAFTAR SHAKLEE dengan segera!

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

 Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
♥Shaklee ID 964127
♥NOORASMAH KARIM
♥Contact :019-7399253
♥SMS/WhatsApp : 014-2069522
♥Email : nash_gal@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram