Harga Vivix : Mak Aihh, Mahalnya!!! Jom review Harga Vivix

Thursday, June 05, 2014

“Ya Allah, aku berlindung kepada-Mu daripada perasaan risau dan sedih, aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas, aku berlindung kepada-Mu daripada sifat takut dan lokek, aku berlindung kepada-Mu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia.” (HR Abu Dawud) 

Mati itu pasti. Hidup in sha Allah. Itulah kenyataannya. Mungkin hari ini kita sihat, ketawa riang, berlari mengejar pelangi, esok lusa belum ditentu lagi. Sebab itu manusia wajib berusaha dan berikhtiar untuk mengejar impian yang satu Jannah Firdausi...in sha Allah.


Entri blog kali ingin disentuh tentang harga Vivix. Kenapa mahal?? ( bagi golongan tertentu) Apa yang bagus sangat pasal Vivix ??

Kita sebagai rakyat Malaysia seharusnya bersyukur dan beruntung kerana dapat tinggal dalam negara yang aman, masih dapat menikmati udara yang segar, bebas melakukan apa sahaja selagi tidak melanggar syarak dan menikmati makanan yang lazat dan bermacam-macam. Kalau tengok di mana-mana pun memang terlalu banyak gerai makan, kedai mamak, kopitiam. Nak cakap makan apa tiada masalah. Dari Nasi Arab kepada Piza dan apa jualah makanan yang diingini. Nak-nak menjelang Ramadhan. Dah tak macam bulan puasa. Macam Pesta makan dibuatnya. Bila dah terlampau kekenyangan menyebabkan berlaku pembaziran.

Akibat bermacam jenis makanan masuk ke perut lantas mengundang pelbagai jenis penyakit. Tidak hairan ramai yang obes, darah tinggi, kencing manis, sakit jantung, strok dan juga kanser

Gula RM3 yang mahal tu pun jadi tak bermakna sebab kencing manis punya pasal.
Garam yang RM0.80 pun tak boleh dirasa sebab darah tinggi.
Apalah makna kekayaan harta berjuta-juta, tapi tak boleh makan semua tu??
Duit banyak tapi tidur tak lena. Sebab itu kena jaga kesihatan dari awal-awal lagi. Kiranya ada kesedaran, masih belum terlewat. Sekurang-kurangnya boleh mengurangkan kesakitan. 

Jadi saya menyeru anda semua marilah kita bersama-sama kaya secara sihat!!!!

Dalam banyak-banyak produk kesihatan Shaklee, VIVIX ialah produk yang paling superPOWER. Taraf VIP la first class!!

Kebaikan dan manfaat Vivix:
1) bantu mengecutkan cyst dan fibroid.
2) elak kanser payudara
3) anti penuaan
4) utk kelihatan Awet Muda dari USIA SEBENAR
5) mengurangkan rambut gugur
6) mengelakkan gemuk
7) mengurangkan gatal resdung
 8) mengurangkan jeragat dan jerawat
9) meningkatkan kesihatan dan memberi tenaga kepada Pesakit Kanser, Diabetes, gout,strok,Darah Tinggi, sakit jantung, SLE etc. Bagus untuk bunuh sel kanser or abnormal sel dlm badan.
10) sesuai untuk perokok tegar, mengurangkan sakit dada dan mencairkan kahak dan lendir di dada akibat rokok.
Nak nampak muda kena amalkan Vivix macam Ayu Raudhah






Tak nampak muda pun? Dah pernah cuba makan ke??

Cakap je tak tau kena rasa dulu baru tau ummph ke tak ummmph..

Kalau yang memang amalkan Vivix tu pasti gembira dan bersyukur sebab bertemu Vivix.

Sebabnya ada pengguna Vivix ni memang nampak sweet je, jauh berbanding usia yang sebenar. Bak kata orang awet muda gitu..!! Takkan tak nak kot..!!


Siapa pula yang sesuai ambil Vivix?

Rata-rata pelanggan yang amalkan Vivix ni majoriti yang bermasalah kesihatan seperti kencing manis, strok, kanser, hipertensi dan macam-macam lagi. Yang nak awet muda pun ada. Yang bermasalah kesuburan pun ada. Macam-macam la..sebab tu Vivix digelar tonik ajaib.




Bahaya tak bahaya ke kencing manis ni? Sampai keluar iklan kurangkan manis dalam minuman, lebihkan manis dalam senyuman!!
Seorang dalam lima orang di Malaysia ni ada kencing manis. Melarat-larat tak dikawal sampai nak kena kerat kaki. Nak nak yang muda-muda dah kena kencing manis. Tau tak kencing manis boleh menyebabkan masalah kesuburan??



Ni lagi kes yang tak kurang glamer. Dikatakan sebagai pembunuh NO. 1!!! Baca akhbar cerita tentang kes kematian mengejut lah, meninggal dalam tidur, dan yang sewaktu dengannya. Kes-kes sebgitu memang lazimnya ada kaitan dengan masalah jantung.

Strok atau angin ahmar juga menyebabkan kematian utama di negara kita.

 


Walaupun bersifat sensitif, namun sebenarnya kebanyakan perokok ni antara sedar dengan tidak mendapat penyakit kanser samaada kanser mulut, kanser paru-paru dan sebagainya.




Khasiat Vivix tidak dapat disangkal lagi kerana ia :
  • Membantu meningkatkan tenaga dan mengurangkan keletihan;

  • Membantu peningkatan metabolisme;

  • Membantu mengekalkan kesihatan sistem kardiovaskular;

  • Membantu mengurangkan risiko pembekuan darah;

  • Boleh membantu mencegah masalah jantung dan strok;

  • Membantu badan mengekalkan sistem imun yang sihat;

  • Satu antioksidan yang kuat yang membantu melawan radikal bebas berbahaya;

  • Membantu mengurangkan keradangan;

  • Membantu mengekalkan tahap kolesterol yang sihat dan

  • Membantu menggalakkan paras gula darah yang sihat.



Jadi, kalau kita ada ibu bapa yang ada masalah kesihatan atau diri kita sendiri atau pasangan dan mungkin adik-beradik atau saudara-mara dan juga sahabat handai, memang disarankan mengamalkan VIVIX. Tak payah ambil suplemen lain dah. Cuma sesudu teh sehari.

Sebagai anak yang soleh, apa salahnya korbankan sedikit duit untuk balas jasa ibu ayah kita yang tidak sihat. Sebab nak membesarkan kita mereka jadi begitu. Berhempas-pulas memerah keringat mencari rezeki untuk sekolahkan kita.

TAK PERLU TUNGGU HARI IBU HARI BAPA BARU NAK HADIAHKAN VIVIX ni bila-bila pun boleh.

Banyak testimoni positif mereka yang ada kencing manis setelah mengamalkan VIVIX.


Jadi berapakah harga VIVIX dengan nilai  manfaat yang jauh terlalu tinggi??
Jangan terkejut kerana sebotol VIVIX bernilai RM475. Mungkin mahal bagi sesetengah orang tetapi nak dibandingkan daripada penderitaan nak melalui pembedahan membuang jari yang kosnya jauh lebih mahal. Mungkin sebotol VIVIX dapat membantu menyelamatkan jari anda!!

Bertuah ibu ayah dapat anak yang prihatin dengan kesihatan mereka.

Tapi jangan terkejut sangat kerana harga yang dinyatakan ialah harga runcit. Harga ahli jauh lebih murah!!

Dapat keahlian percuma dengan pembelian dua botol VIVIX dan nikmati pelbagai faedah yang lain.




Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui: 
Shaklee Independent Distributor 
964127 
NOORASMAH KARIM 
019-7399253/014-2069522 (SMS/WhatsApp) 
FB Page: Ibusrikandi 
nash_gal@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram