Vitamin Cinta Shaklee buat suami berpeluh-peluh

Sunday, May 18, 2014

"Salam kak, produk apa ye yang sesuai untuk suami saya. Suami saya ni selalu je letih. Bila masa bersama, beliau tak dapat bertahan lama. Produk yang mana sesuai untuk suami saya ye?"

Dialog di atas merupakan rakaman perbualan telefon seorang isteri yang prihatin akan masalah suaminya. Jadi, ibu pun cuba membantu untuk menyelesaikan masalah beliau.


Begitu besarnya tanggungjawab seorang suami kepada keluarganya. Keluar dari pagi hingga lewat petang kadangkala sampai ke malam demi sesuap rezeki untuk keluarga. Begitu prihatin juga si isteri yang kasihan melihat suami keletihan sehingga menyebabkan keinginan untuk bersama terpadam.

Produk yang sesuai dicadangkan untuk si suami terbaik dari Shaklee ialah Vitamin E dan CoQ. Rasanya Vitamin Cinta ni dah makin glamer sekarang ni. Banyak ubat kuat di luar sana tu dijual di pasaran gelap dan yang jual terang-terangan pun ada. Kalau di'google' macam-macam ada..seram kalau tengok!! Tak payah la tepek produk-produk tu...tapi pernah tau tak bahan-bahan yang digunakan untuk ubat-ubat kuat tu? Kesan jangka panjang??

Baca di sini

Kenapa Vitamin E dan CoQ Health Shaklee??

Manfaat vitamin E Complex kepada suami:

Pengambilan Vitamin E dapat meningkatkan kiraan sperma. Memandangkan Vitamin E ialah anti-oksidan, ia dapat melindungi tubuh daripada radikal bebas yang merosakkan sel (termasuk sperma).

Vitamin E meningkatkan libido seseorang lelaki dengan membantu meningkatkan paras hormon Testosteron mereka. Tanpa hormon ini, seseorang lelaki akan cenderung untuk menjadi 'dingin'.

Vitamin E juga meningkatkan saluran darah dan oksigen ke bahagian sulit lelaki dan wanita. So secara tidak langsung meningkatkan Keinginan dan Kehangatan Hubungan Suami Isteri tersebut

 Manfaat lain Vitamin E Complex:

  • Melambatkan penuaan
  • Menjaga kualiti sel kulit ibu yang mengalami banyak ketegangan dan perenggangan saat hamil
  • Pencegahan penyakit katarak
  • Mencegah penyakit jantung
  • Melindungi struktur membran daripada rosak
  • Mengelakkan metabolisme
  • Mengekalkan struktur paru-paru, hati dan membran sel darah merah
  • Memperbaiki peredaran darah
  • Memelihara pembekuan darah
  • Mengurangkan parut
  • Mengendurkan otot kaki dari kekejangan
  • Meningkatkan pengeluaran air mani
  • Mengekalkan kesihatan saraf dan otot
  • Menguatkan dinding kapilari
  • Mengurangkan tekanan darah
  • Kulit dan rambut menjadi sihat
  • Mencegah anemia
  • Mengurangkan risiko kanser prostat di kalangan penghisap rokok
  • Memperlahankan perkembangan penyakit Alzheimer
  • Menghilangkan parut, jerawat, jeragat dan tompok hitam
  • Membantu kesuburan
  • Merapatkan hubungan suami isteri

Manfaat CoQ Health Shaklee untuk suami:

CoQ Health mengandungi koenzim Q10 yang penting untuk sel tubuh bagi menghasilkan tenaga sendiri untuk kekal berfungsi membantu meningkatkan tahap kesuburan dan jumlah sperma lelaki

CoQ Health mengandungi semua proprieteri semulajadi daripada campuran 28 mg CoQ10 dengan vitamin E dan ekstrak teh hijau

CoQ Health membantu mengelakkan penyakit kardiovaskular termasuk arteri tersumbat 
 

Manfaat CoQ Health yang lain:

  • digunakan untuk membantu penyakit kanser seperti kanser payudara dan membantu pesakit yang menerima rawatan kemoterapi
  • membantu meningkatkan penghasilan insulin yang dapat membantu pesakit kencing manis
  • mengelak dari masalah sakit gusi
  • membantu pesakit parkinson

 

"Salam kak, vitamin yang akak cadangkan tu suami saya baru makan 2 minggu. Alhamdulillah, ok. Suami tak letih dah sangat..yang paling tak letih malam-malam asyik nak 'exercise' je..saya pulak yang letih..huhuhu..tq kak sebab rekemen produk tu."

Kiriman SMS daripada pelanggan selepas dua minggu amalkan Vitamin E dan CoQ Health.
Benda baik harus disebarkan, tak gitu??


Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
Shaklee Independent Distributor
964127
NOORASMAH KARIM
019-7399253/014-2069522 (SMS/WhatsApp)
FB Page: Ibusrikandi
nash_gal@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram