Trend Baru Vitamin Shaklee Jadi Hantaran Kahwin

Sunday, May 18, 2014

Assalamualaikum dan salam hujung minggu..Semoga ceria sahaja bersama keluarga!!
Mesti banyak jemputan kahwin kan pada hujung minggu begini? Nak-nak cuti sekolah pun makin dekat..lagi la banyak undangannya, ye tak??

Cerita bab kahwin ni, kalau nak dibandingkan waktu dulu-dulu dengan zaman sekarang memang banyak jauh beza. Yelah citarasa orang sekarang lebih berani dan lebih terbuka. Yang pasti bersederhana itu lebih baik, kan??

Apa yang menariknya perkahwinan zaman sekarang ialah tentulah bab hantaran!! Bukanlah nak demand, tetapi mengikut peredaran semasa katanya. Mesti yang hero-hero bujang bertungkus-lumus membanting tulang mengerah keringat nak mengumpul duit hantaran.

Lepas tu, lagi up-to-date ialah barang-barang hantaran. Mewah-mewah jugak la hadiah hantaran zaman sekarang macam MacBook, I-Pad, kereta mewah pun ada..bestnye..bertuah tuan empunya badan. Dan paling ada kesedaran ialah ada yang jadikan Vitamin Shaklee sebagai hadiah hantaran!! Memangggg thorbaeekkkkk!! Sama-sama berikrar berjanji nak layari bahtera rumahtangga mestilah terbaik dari segi ilmu rumahtangga dan juga kesihatan (badan nak guna lama!)

Gambar hiasan


Cadangan Vitamin yang sesuai untuk dijadikan hantaran:

Vitamin mesti ADA:

SUAMI/ISTERI:
Vitalea
 - menghidangkan pelbagai zat dan mineral yang perlu oleh tubuh untuk melengkapkan kekurangan nutrisi tubuh.

Bcomplex
 - penting untuk pasangan pengantin baru yang ingin segera menimang cahaya mata kerana B Complex ini juga ada tambahan asid folik yang sangat diperlukan sebagai persediaan sebelum hamil di samping bertindak sebagai anti-stres.

Vitamin C SR
 - bertindak sebagai antioksidan dan berfungsi untuk melawan jangkitan penyakit di samping mencantikkan kulit wajah.

Energising Soy Protein (ESP)
 - meningkatkan bilangan sperma, mengimbangi hormon, meningkatkan tenaga.

Tambahan:

SUAMI:
CoQ Health
 - meningkatkan tenaga dan stamina dan mengurangkan kelesuan, Terbaik untuk yang baru jadi suami..(Yang dah lama jadi suami tu lagi baik!!!)
 - meningkatkan kiraan sperma, pergerakan sperma dan mutu sperma (mesti nak baby yang comel kan??)

Vitamin E
- mengandungi selenium yang membantu meningkatkan kualiti sperma 

ISTERI:
GLA
- mengimbangi hormon wanita
- membantu mencantikkan kulit

ALFALFA
- nyahtoksin
- mencegah keputihan



Best tak, pengantin?? Hari-hari bagai malam pertama, tau!
Apapun rancangan kita, yang terbaik tetap dari Yang Maha Esa.
Penting dalam melayari bahtera rumahtangga dengan niat yang satu lillahi taala.
In sha allah segalanya akan dipermudahkan.

p/s: kepada yang masih bujang, jangan tunggu lama-lama.



Untuk sebarang pertanyaan/konsultasi dan tempahan, boleh hubungi saya melalui:
Shaklee Independent Distributor
964127
NOORASMAH KARIM
019-7399253/014-2069522 (SMS/WhatsApp)
FB Page: Ibusrikandi
nash_gal@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

Apa Kata Anda

Instagram